Przedział cenowy akcji Ferro ustalony na 8,40-10,60 zł
19.03. Warszawa (PAP) - Przedział cenowy akcji spółki Ferro, zajmującej się produkcją armatury oraz komponentów instalacji sanitarnych i grzewczych, został ustalony na 8,40-10,60...
19.03.2010 | aktual.: 19.03.2010 21:53
19.03. Warszawa (PAP) - Przedział cenowy akcji spółki Ferro, zajmującej się produkcją armatury oraz komponentów instalacji sanitarnych i grzewczych, został ustalony na 8,40-10,60 zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Oznacza to, że całkowita wartość oferty, na którą składają się akcje nowej emisji oraz akcje istniejące, może wynieść od 33,6 do 42,4 mln zł.
Środki pozyskane z emisji nowych akcji spółka zamierza przeznaczyć na zwiększenie kapitału obrotowego i inwestycje IT.
Oferta publiczna Ferro planowana jest na drugą połowę marca, a debiut na GPW w kwietniu 2010 roku.
Oferta Ferro obejmuje do 3 mln akcji istniejących oraz do 1 mln akcji nowej emisji serii C.
W transzy detalicznej spółka oferuje do 600 tys. akcji serii C, a w transzy instytucjonalnej - do 400 tys. akcji serii C oraz do 3 mln akcji istniejących.
Budowa księgi popytu odbędzie się 25 marca. Zapisy w transzy inwestorów indywidulnych potrwają od 23 do 25 marca, a w transzy inwestorów instytucjonalnych od 29 do 30 marca.
Oferującym akcje Ferro jest Millennium DM.
Po trzech kwartałach 2009 r. przychody ze sprzedaży grupy wynosiły ponad 119 mln zł, a zysk netto blisko 11 mln zł. Zdaniem przedstawicieli Ferro, wyniki za cały 2009 rok będą porównywalne do wyników za 2008 rok.
W 2008 roku Ferro osiągnęło 153 mln zł przychodów oraz 10,9 mln zł zysku netto.
Grupa Ferro zajmuje się produkcją i sprzedażą armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej pod własnymi markami (Ferro, Weberman) oraz pod markami klientów grupy. Ferro jest również przedstawicielem na rynku polskim włoskich producentów Caleffi i Cimm. (PAP)
pr/