Przewozy Regionalne rozpoczną wprowadzanie marki klienckiej Polregio w grudniu

Warszawa, 07.12.2016 (ISBnews) - Przewozy Regionalne rozpoczną jeszcze w tym roku wprowadzanie nowej marki klienckiej Polregio, pod którą będą kursować pociągi przewoźnika, poinformował prezes Krzysztof Mamiński. Nowa marka oznaczać będzie m.in. nowe logo, malaturę pojazdów, kanały sprzedaży i ubiór identyfikacyjny pracowników.

"Nie zmieniamy nazwy spółki. Natomiast postanowiliśmy zmienić markę konsumencką. Ale nie tylko po to, by zmienić logo, ale też całe postrzeganie naszej firmy" - powiedział Mamiński podczas konferencji prasowej.

Jak zapowiedział prezes, pierwsze pojazdy w nowym malowaniu wyjadą na tory jeszcze w tym roku i będzie ich systematycznie przybywać w następnych latach. Kolejnym miejscem, gdzie klienci spotkają się z nową marką będzie zmodernizowana strona internetowa z możliwością zakupu biletów - od przełomu 2016/2017 r. W dalszej kolejności przewoźnik chce pod szyldem Polregio rozbudowywać kanały sprzedaży, w tym wprowadzić nowy standard dworcowych okienek kasowych.

"Nowe kanały sprzedaży - jak najbardziej tak, ale tradycyjne okienko kasowe na dworcach także będzie. Chcemy połączenia agencyjnych punktów sprzedaży biletów z własnymi. Do obsługi kas na dworcach zastosujemy metodę franczyzy - w przetargu wyłonimy sprzedających produkty na dworcach, w jednolitym standardzie" - wyjaśnił Mamiński

"Mamy też dość zaawansowane prace nad połączeniem wysiłków firm, które sprzedają bilety autobusowe. Chcemy dołączenia możliwości zakupu oferty Przewozów Regionalnych. To na razie nie będzie wspólny bilet, raczej bilet łączony. Będzie można jednocześnie kupić bilet na autobus i pociąg" - powiedział też Mamiński.

Według niego, jest szansa, by od połowy przyszłego roku taki produkt się pokazał. W dalszej kolejności spółka pomyśli o "quasi-wspólnym" bilecie o niższym koszcie zakupu. Prezes przypomniał też, że spółka jest dobrze przygotowana do wprowadzenia wspólnego biletu na kolei.

Prezes poinformował także, że hasło marki Polregio to "Budujemy dobrą kolej. Budujemy dobre relacje".

"Pod tą marką zamierzamy realizować cel finansowy - mam nadzieję, że tradycją będzie dodatni wynik na wszystkich rodzajach działalności, a zwiększająca się liczba pasażerów potwierdzi, że zmierzamy w dobrą stronę" - podsumował prezes.

Przewozy Regionalne powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Średnio w ciągu doby na tory w całej Polsce wyjeżdża blisko 1 600 pociągów spółki. Każdego dnia z usług Przewozów Regionalnych korzysta średnio 220 tys. osób. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi około 30%.

(ISBnews)

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Mają dość Zakopanego. Tłumaczą, czemu się wyprowadzili
Mają dość Zakopanego. Tłumaczą, czemu się wyprowadzili
Premia za nadbagaż? Tak dorabiają pracownicy taniej linii
Premia za nadbagaż? Tak dorabiają pracownicy taniej linii
Glapiński szuka stażystów. Oto ile płaci za pracę w NBP
Glapiński szuka stażystów. Oto ile płaci za pracę w NBP
Godzina straty, złośliwe trąbienie. Rolnicy krytykują przepisy ws. kombajnów
Godzina straty, złośliwe trąbienie. Rolnicy krytykują przepisy ws. kombajnów
14 emerytura 2025 netto. Tyle na rękę dostaną seniorzy
14 emerytura 2025 netto. Tyle na rękę dostaną seniorzy
Powstaje nowy modowy gigant w Europie. Dwie znane marki łączą siły
Powstaje nowy modowy gigant w Europie. Dwie znane marki łączą siły
Takich reklam w Zakopanem jeszcze nie było. Arabów kuszą Arabowie
Takich reklam w Zakopanem jeszcze nie było. Arabów kuszą Arabowie
Zapłacił równowartość 36 mln zł za torebkę. Ustanowił nowy rekord
Zapłacił równowartość 36 mln zł za torebkę. Ustanowił nowy rekord
Zamknęli 6 kąpielisk nad Zatoką Gdańską. Wykryli groźną substancję
Zamknęli 6 kąpielisk nad Zatoką Gdańską. Wykryli groźną substancję
Amerykańska legenda od konserw bankrutuje. Szuka nowego kupca
Amerykańska legenda od konserw bankrutuje. Szuka nowego kupca
Restauratorzy robią to nagminnie. Klienci nie wiedzą, ile zapłacą
Restauratorzy robią to nagminnie. Klienci nie wiedzą, ile zapłacą
Płacą 13 tys. zł, brakuje pracowników. Polska branża ma problem
Płacą 13 tys. zł, brakuje pracowników. Polska branża ma problem