Przewozy Regionalne rozpoczną wprowadzanie marki klienckiej Polregio w grudniu
Warszawa, 07.12.2016 (ISBnews) - Przewozy Regionalne rozpoczną jeszcze w tym roku wprowadzanie nowej marki klienckiej Polregio, pod którą będą kursować pociągi przewoźnika, poinformował prezes Krzysztof Mamiński. Nowa marka oznaczać będzie m.in. nowe logo, malaturę pojazdów, kanały sprzedaży i ubiór identyfikacyjny pracowników.
07.12.2016 10:19
"Nie zmieniamy nazwy spółki. Natomiast postanowiliśmy zmienić markę konsumencką. Ale nie tylko po to, by zmienić logo, ale też całe postrzeganie naszej firmy" - powiedział Mamiński podczas konferencji prasowej.
Jak zapowiedział prezes, pierwsze pojazdy w nowym malowaniu wyjadą na tory jeszcze w tym roku i będzie ich systematycznie przybywać w następnych latach. Kolejnym miejscem, gdzie klienci spotkają się z nową marką będzie zmodernizowana strona internetowa z możliwością zakupu biletów - od przełomu 2016/2017 r. W dalszej kolejności przewoźnik chce pod szyldem Polregio rozbudowywać kanały sprzedaży, w tym wprowadzić nowy standard dworcowych okienek kasowych.
"Nowe kanały sprzedaży - jak najbardziej tak, ale tradycyjne okienko kasowe na dworcach także będzie. Chcemy połączenia agencyjnych punktów sprzedaży biletów z własnymi. Do obsługi kas na dworcach zastosujemy metodę franczyzy - w przetargu wyłonimy sprzedających produkty na dworcach, w jednolitym standardzie" - wyjaśnił Mamiński
"Mamy też dość zaawansowane prace nad połączeniem wysiłków firm, które sprzedają bilety autobusowe. Chcemy dołączenia możliwości zakupu oferty Przewozów Regionalnych. To na razie nie będzie wspólny bilet, raczej bilet łączony. Będzie można jednocześnie kupić bilet na autobus i pociąg" - powiedział też Mamiński.
Według niego, jest szansa, by od połowy przyszłego roku taki produkt się pokazał. W dalszej kolejności spółka pomyśli o "quasi-wspólnym" bilecie o niższym koszcie zakupu. Prezes przypomniał też, że spółka jest dobrze przygotowana do wprowadzenia wspólnego biletu na kolei.
Prezes poinformował także, że hasło marki Polregio to "Budujemy dobrą kolej. Budujemy dobre relacje".
"Pod tą marką zamierzamy realizować cel finansowy - mam nadzieję, że tradycją będzie dodatni wynik na wszystkich rodzajach działalności, a zwiększająca się liczba pasażerów potwierdzi, że zmierzamy w dobrą stronę" - podsumował prezes.
Przewozy Regionalne powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Średnio w ciągu doby na tory w całej Polsce wyjeżdża blisko 1 600 pociągów spółki. Każdego dnia z usług Przewozów Regionalnych korzysta średnio 220 tys. osób. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi około 30%.
(ISBnews)