Trwa ładowanie...
dklt6do
07-10-2014 09:54

Przychody grupy Redan spadły o 1,0% r/r do 41,4 mln zł we wrześniu

Warszawa, 07.10.2014 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2014 r. wyniosła 41,4 mln zł i była 1,0% niższa niż rok wcześniej, podała spółka.

dklt6do
dklt6do

W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 349,0 mln zł i wzrosła o 6,5% r./r.

Powierzchnia całej sieci grupy kapitałowej Redan na koniec września wyniosła 103,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 3,7% w odniesieniu do września 2013.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2014 r. wyniósł 23,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 6% wyższy niż w sierpniu roku poprzedzającego. Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 190,1 mln zł i wzrosła o prawie 14% r/r.

Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 300 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,4 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec września 2013.

dklt6do

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan we wrześniu 2014 r. wyniosła 18,1 mln zł i była niższa o ok. 9% od osiągniętej we wrześniu 2013r. Sprzedaż po 9 miesiącach br. wyniosła 158,8 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie niecałe 1% wyższym niż we wrześniu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe we wrześniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, i spadła o prawie 8% w porównaniu do września 2013. W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 21,8 mln zł i wzrosła o 8,5% r./r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

dklt6do
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dklt6do