Trwa ładowanie...
d2bkm0h

Przychody grupy TVN w 2011 roku powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej

12.05. Warszawa (PAP) - Prezes TVN Markus Tellenbach spodziewa się, że w 2011 roku przychody grupy TVN powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a wzrost tego rynku...

d2bkm0h
d2bkm0h

12.05. Warszawa (PAP) - Prezes TVN Markus Tellenbach spodziewa się, że w 2011 roku przychody grupy TVN powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a wzrost tego rynku szacuje na 4-6 proc.

"Mam nadzieję, że dobra tradycja będzie kontynuowana. A dobra tradycja to być powyżej rynku" - powiedział Tellenbach, odpowiadając na pytanie o prognozę wzrostu przychodów grupy TVN w 2011 roku.

Wcześniej prezes powiedział, że w 2011 roku rynek reklamy telewizyjnej w Polsce może wzrosnąć o 4-6 proc. (PAP)

bas/ pr/ jtt/

d2bkm0h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2bkm0h