Przychody grupy TVN w 2011 roku powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej
12.05. Warszawa (PAP) - Prezes TVN Markus Tellenbach spodziewa się, że w 2011 roku przychody grupy TVN powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a wzrost tego rynku...
12.05. Warszawa (PAP) - Prezes TVN Markus Tellenbach spodziewa się, że w 2011 roku przychody grupy TVN powinny rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a wzrost tego rynku szacuje na 4-6 proc.
"Mam nadzieję, że dobra tradycja będzie kontynuowana. A dobra tradycja to być powyżej rynku" - powiedział Tellenbach, odpowiadając na pytanie o prognozę wzrostu przychodów grupy TVN w 2011 roku.
Wcześniej prezes powiedział, że w 2011 roku rynek reklamy telewizyjnej w Polsce może wzrosnąć o 4-6 proc. (PAP)
bas/ pr/ jtt/