Przychody z reklam telewizji TVN w IV spadły o 16 proc., w V podobnie (aktl.)

...

(dochodzi wypowiedź prezesa TVN Piotra Waltera)

14.5.Warszawa (PAP) - Przychody reklamowe telewizji TVN spadły w kwietniu o 16 proc., podobna sytuacja utrzymuje się również w maju - poinformowała w czwartek PAP wiceprezes TVN Karen Burgess.

"Przychody reklamowe naszego głównego kanału, czyli TVN, spadły w kwietniu o 16 proc. W maju sytuacja jest podobna, ale pozostałe kanały generują wzrosty przychodów reklamowych lub są one na stabilnym poziomie" - powiedziała PAP Burgess.

Przychody z reklamy telewizyjnej grupy TVN spadły w pierwszym kwartale o 5 proc. do 282 mln zł, a przychody z reklamy internetowej wzrosły o 10 proc. do 38 mln zł.

"Optymistycznie patrząc, sytuacja na rynku może poprawić się jesienią, ale za wcześnie, aby coś prognozować" - powiedziała Burgess.

Zdaniem prezesa TVN Piotra Waltera, może się okazać, że w całym roku rynek reklamy telewizyjnej w Polsce skurczy się w stosunku do 2008 roku.

"Tak, to się może zdarzyć" - powiedział dziennikarzom Walter, odpowiadając na pytanie, czy możliwy jest spadek w tym roku rynku reklamy telewizyjnej. (PAP)

epo/ pr/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediatvngiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)