Przychody z reklamy telewizyjnej grupy TVN mają rosnąć w '10 ponad wzrost rynku

...

13.05.2010 | aktual.: 13.05.2010 12:23

13.05. Warszawa (PAP) - Przychody z reklamy telewizyjnej grupy TVN mają rosnąć w 2010 roku ponad wzrost rynku - powiedział dziennikarzom wiceprezes TVN Piotr Walter.

"Nieduże wzrosty na rynku reklamy telewizyjnej są możliwe, a my chcemy rosnąć powyżej rynku" - powiedział dziennikarzom Walter.

TVN podał wcześniej w komunikacie, że przychody reklamowe TVN w 2010 roku wzrosną o wskaźnik jednocyfrowy w przedziale między niskim a średnim, gdyż grupa widzi ożywienie na rynku reklam.

W drugim kwartale grupa oczekuje niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu telewizyjnych przychodów reklamowych rok do roku.

Grupa TVN zwiększyła w pierwszym kwartale 2010 roku przychody z reklamy telewizyjnej o 2,7 proc. do 264 mln zł, podczas gdy przychody całego rynku w tym okresie zwiększyły się o 0,2 proc. do 790 mln zł.

Według TVN przychody pozostałych stacji w pierwszych trzech miesiącach tego roku spadły o 1,2 proc. do 516 mln zł. Dzięki temu udział TVN w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł w pierwszym kwartale do 33,8 proc. z 33,5 proc.(PAP)

epo/ bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdareklama
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)