"Puls Biznesu": Biznes lekceważy kanał mobilny

Większość firm nie ma witryny, która dobrze prezentuje się w smartfonie - donosi "Puls Biznesu".

05.11.2014 04:05

Według najnowszego raportu firmy ActiveMobi - 93 proc. stron internetowych polskich małych i średnich firm słabo prezentuje się na sprzęcie mobilnym.

Dlaczego przedsiębiorcy tak rzadko myślą o klientach mobilnych? Zdaniem Grzegorza Miśty, dyrektora marketingu ActiveMobi, decyduje o tym brak wiedzy na temat różnic między klasyczną a mobilną wersją witryny. Przedsiębiorcy uważają również, że wdrożenia w tej dziedzinie oznaczają duże nakłady pieniędzy i konieczność zdobycia zaawansowanej wiedzy technicznej.

"Tymczasem wprowadzanie takich nowości wcale nie wymaga niesłychanych kompetencji cyfrowych. Nie dość tego - są to rozwiązania tanie" - przekonuje Grzegorz Miśta.

"Obecność firmy w kanale mobilnym zaczyna być obowiązkiem. Skoro klienci za pośrednictwem telefonu sprawdzają pocztę, korzystają z systemu bankowego, zamawiają taksówki lub posiłki, nie ma najmniejszego powodu, żeby nie mogli za jego pomocą wyszukać informacji na temat interesującej ich firmy lub oferty" - uważa Michał Berezowski, partner zarządzający firmy badawczej CubeResearch.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)