Trwa ładowanie...
d23b8hp
d23b8hp
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Puls Biznesu": Żubrówka wypłynie na podium

Do końca 2015 r. Żubrówka będzie trzecią największą marką wódki na świecie, po Smirnoffie i Absolucie, zapowiada w "Pulsie Biznesu" Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC, należącej do grupy Roust, założonej przez rosyjskiego biznesmena Roustama Tariko.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d23b8hp

W ostatnich latach marka pokonała długą drogę. W 2010 r. sprzedawała 1,2 mln 9-litrowych skrzynek, w 2014 r. - już 5,2 mln. W ostatnim rankingu The Millionaires Club, co roku klasyfikującym najlepiej sprzedające się alkohole wysokoprocentowe, Żubrówka zajmowała szóste miejsce wśród wódek.

Miejsce na podium zapewni sprzedaż powyżej 6 mln skrzynek.

d23b8hp

Podziel się opinią

Share
d23b8hp
d23b8hp