PZU chce do września przeprowadzić rebranding, na co wyda ok. 25 mln zł
10.05. Warszawa (PAP) - PZU planuje do września przeprowadzić rebranding swoich placówek. Na proces odświeżenia marki spółka wyda około 25 mln zł - poinformował Witold Jaworski,...
10.05. Warszawa (PAP) - PZU planuje do września przeprowadzić rebranding swoich placówek. Na proces odświeżenia marki spółka wyda około 25 mln zł - poinformował Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.
"Stare logo będzie znikało i będzie sukcesywnie zastępowane przez nowe logo. W ciągu 2-3 miesięcy 95 proc. tego procesu będzie zakończone" - powiedział dziennikarzom Jaworski.
Dodał, że proces rebrandingu będzie kosztował łącznie około 25 mln zł ponad przeciętny budżet marketingowy, który rocznie wynosi około 40-50 mln zł.
"Część tych środków została już wydana" - powiedział Jaworski. (PAP)
seb/ asa/