Trwa ładowanie...
dbquj87

PZU planuje akwizycje, zmiany w polityce inwestycyjnej i odświeżenie marki

15.03. Warszawa (PAP) - PZU w strategii na lata 2012-2014 planuje zwiększenie skali działania grupy poprzez ekspansję międzynarodową na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej,...

dbquj87
dbquj87

15.03. Warszawa (PAP) - PZU w strategii na lata 2012-2014 planuje zwiększenie skali działania grupy poprzez ekspansję międzynarodową na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadzenie zmian w polityce inwestycyjnej i odświeżenie marki - poinformowała spółka w raporcie.

PZU w strategii planuje wprowadzenie zmian w polityce inwestycyjnej obejmującej m.in. zmianę struktury lokat, której efektem ma być zwiększenie rentowności przy jednoczesnym obniżeniu zmienności wyniku na działalności inwestycyjnej.

"Strategia na lata 2012-2014 będzie w dużej mierze kontynuacją realizacji celów wyznaczonych w ramach strategii na lata 2009-2011. Celem Grupy PZU pozostaje utrzymanie rentownego wzrostu oraz wiodącej pozycji na polskim rynku usług ubezpieczeniowych" - napisano w raporcie.

PZU podało, że w planach na kolejne lata znajduje się dalsza optymalizacja operacyjna grupy.

dbquj87

Zgodnie z planami model operacyjny grupy PZU będzie podlegał transformacji z organizacji działającej według linii produktowych na organizację działającą według segmentu klientów.

"Zorientowanie na klienta oraz wysoka efektywność operacyjna pozwolą na utrzymanie pozycji lidera - Grupa PZU pozostanie największą i najbardziej rentowną firmą ubezpieczeniową w Europie Środkowo Wschodniej" - napisano w raporcie.

PZU podało, że w segmencie klienta masowego będzie chciało utrzymać udziały rynkowe w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych, dynamicznie rozwijać produkty oszczędnościowe i inwestycyjne, w szczególności produkty długoterminowego oszczędzania i rozwijać podstawowe kanały dystrybucji.

W segmencie klienta grupowego PZU będzie się koncentrowało m.in. na utrzymaniu rentownej pozycji lidera w ubezpieczeniach na życie i kreowaniu rynku ubezpieczeń zdrowotnych celem zwiększenia skali biznesu w tym obszarze.

W segmencie klienta korporacyjnego PZU będzie chciało utrzymać pozycję rynkową w ubezpieczeniach komunikacyjnych oraz zwiększyć udziały rynkowe w ubezpieczeniach pozakomunikacyjnych. (PAP)

seb/ jtt/

dbquj87
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbquj87