Redan chce zwiększyć liczbę sklepów za granicą do 15‑20 na koniec roku

Warszawa, 27.08.2015 (ISBnews) - Redan planuje zwiększyć liczbę zagranicznych sklepów do 15-20 na koniec tego roku z 7 placówek na koniec I półrocza br., poinformował wiceprezes spółki Bogusz Kruszyński

27.08.2015 10:45

"W drugim półroczu planowane są kolejne zagraniczne otwarcia, tak by na koniec roku poza granicami Polski działało 15-20 sklepów. W październiku uruchomiony zostanie pierwszy sklep w Rumunii" - powiedział Kruszyński podczas prezentacji wyników.

Według stanu na 30 czerwca br., sieć sprzedaży grupy Redan liczy 676 sklepów, w tym 7 placówek zagranicznych (4 uruchomione w 2014 r., 3 w 2015 r.).

Grupa Redan w ramach segmentu modowego w I poł. 2015 r. odnotowała zwiększenie obrotów o 9,6% r/r do 115,1 mln zł. Sprzedaż w sklepach wzrosła aż o 16%, poinformowali przedstawiciele grupy.

"Wzrosty są efektem działań realizowanych w przeciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzrost sprzedaży kolekcji wynika z poprawy jakości marki Top Secret, dopasowania struktury asortymentowej, ilości modeli oraz tempa ich wejścia do sklepów" - wskazał Kruszyński.

W II połowie 2015 r. grupa planuje przeprowadzić szeroko-zasięgową kampanię reklamową, która obejmie telewizję, prasę, internet oraz nośniki zewnętrzne. Główne cele zakładane na drugie półrocze to wzrost rozpoznawalności marki Top Secret, pozyskanie nowych klientów oraz zachęcenie lojalnych klientów do częstszych zakupów, podkreślił wiceprezes.

Grupa Redan w ramach segmentu dyskontowego zanotowała wzrost obrotów o 16,2% r/r do 140,7 mln zł, poinformowali przedstawiciele grupy.

"Bardzo dobrze rozwija się sklep internetowy www.txm24.pl, który uruchomiliśmy w maju ubiegłego roku. W pierwszym półroczu 2015 r. osiągnął sprzedaż na poziomie 2,7 mln zł" - powiedział Kruszyński.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)