Trwa ładowanie...

Rossmann będzie miał konkurencję. Nowa niemiecka drogeria otworzyła pierwszy sklep w Polsce

Drogeria dm otworzyła w czwartek swoją pierwszą placówkę w Polsce. O godzinie 8.00 wystartował sklep przy ulicy Ślężnej we Wrocławiu. Niemiecka sieć, która w całej Europie ma ponad 3,8 tys. drogerii i zatrudnia 66 tys. osób, w Polsce będzie musiała konkurować z Rossmannem, Hebe i Drogeriami Natura. Ma na to pomysł.

Rossmann będzie miał konkurencję. Nowa niemiecka drogeria otworzyła pierwszy sklep w Polsce Rossmann będzie miał konkurencję. Nowa niemiecka drogeria otworzyła pierwszy sklep w Polsce Źródło: dm, fot: Matthias Kneppeck
d3vol8q
d3vol8q

Pierwsza drogeria dm w naszym kraju działa od czwartku w Parku Handlowym Galaktyka przy ulicy Ślężnej 130−134 we Wrocławiu. Sklep ma 520 metrów kwadratowej powierzchni. W stolicy Dolnego Śląska mieści się też polska filia tej niemieckiej sieci.

Z okazji otwarcia drogeria od 21 do 30 kwietnia daje 15 proc. rabatu na wszystkie zakupy. W tym okresie będzie też można dostać w prezencie żel pod prysznic popularnej w tej drogerii marki własnej Balea. Będzie to możliwe przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm.

Stałe, niskie ceny zamiast promocji

Choć obecność w Polsce sieć zaczyna od rabatu powitalnego, to na co dzień jej polityka cenowa nie opiera się na promocjach. Zamiast tego firma daje klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej, ceny, bez czekania na obniżki.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

Druga waloryzacja emerytur we wrześniu. "Rozwiązanie sprawiedliwsze od trzynastej emerytury"

"Naszym celem jest zapewnienie przyjemnych zakupów, bez poczucia pogoni za ofertami czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. To nasza obietnica dla klientów. Chcemy, żeby mieli pewność, że kiedykolwiek przyjdą do dm na zakupy, zawsze będzie to dla nich korzystne" – tłumaczy w komunikacie sieci Markus Trojansky, który odpowiada za biznes dm w Polsce.

d3vol8q

Oznacza to w praktyce, że dm nie podnosi ceny danego produktu przez co najmniej cztery miesiące od momentu poprzedniej podwyżki - ta data zaznaczona jest zaś na etykiecie cenowej.

To odróżnia tę sieć od innych drogerii działających w Polsce: Rossmanna, Hebe czy Drogerii Natura. Żeby zająć liczące się miejsce na rynku, drogerie dm nie będą miały łatwo, więc taki wyróżnik może zadziałać na jej korzyść.

Zasada stałej, niskiej ceny obowiązuje też w sklepie internetowym dm, który zaczął działać w środę 20 kwietnia. Jak komentuje portal Wiadomości Handlowe, dobrze widać, jak działa ta zasada, przy porównaniu na przykład korektora do twarzy Rimmel Muti-Tasker. W dm kosztuje on na stałe 36,95 zł, w Rossmannie 49,99 zł, a w Hebe akurat jest na ten produkt promocja i z 49,99 zł cena spadła do 29,99 zł.

d3vol8q

Gigant na europejskim rynku

O tym, że polityka cenowa firmy się sprawdza, świadczy fakt, że dm ma w całej Europie ponad 3,8 tys. sklepów i zatrudnia ponad 66 tys. osób. Dla porównania Rossmann ma w całej Europie w sumie 4,2 tys. placówek, z czego w Polsce - ponad półtora tysiąca.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3vol8q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3vol8q