Rossmann będzie miał poważnego konkurenta. Gigant wchodzi do Polski. Znamy datę

Drogerie dm, jedna z największych sieć drogerii w Europie, wchodzi do Polski. "Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 tysięcy produktów w zawsze korzystnych cenach" - zapowiadają przedstawiciele sieci, która może być poważnym konkurentem dobrze zadomowionego w naszym kraju Rosmanna. Pierwszy sklep spod szyldu dm zostanie otwarty 21 kwietnia.

Rossmann będzie miał poważnego konkurenta. Gigant wchodzi do Polski. Znamy datę
Rossmann będzie miał poważnego konkurenta. Gigant wchodzi do Polski. Znamy datę
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | dm
oprac. TOS

07.04.2022 | aktual.: 07.04.2022 19:56

Drogerie dm zacznie swoją obecność w Polsce od sklepu we Wrocławiu. To właśnie on zostanie otwarty 21 kwietnia o godzinie 8 rano. Będzie się mieścił w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134.

Polska jest 14. krajem, w którym będzie działać dm. Firma ta jest jednym z największych detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, w sumie ma już ponad 3,8 tys. sklepów.

10 tysięcy produktów

"Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 tysięcy produktów w zawsze korzystnych cenach" - zapowiada reprezentujący firmę w Polsce Markus Trojansky. Dla osób spoza Wrocławia większość oferty będzie dostępna w sklepie internetowym dm i w aplikacji na telefon.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

Jak podawały w styczniu Wiadomości Kosmetyczne, oprócz Wrocławia, pierwsze sklepy dm mają pojawić się także w Lubaniu, Jeleniej Górze i Lesznie.

Drogerie dm mają w ofercie produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt.

"Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów" - zapewnia Trojansky.

Konkurencja jest poważna

I przyznaje: "Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością".

Wybicie się na polskim rynku będzie wyzwaniem. Inna niemiecka sieć, Rossmann, ma nad Wisłą już ponad półtora tysiąca sklepów (a w sumie, wliczając placówki w Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, na Węgrzech i w Hiszpanii. ma ich już 4,2 tys.). Do tego dochodzą mniejsze sieci, jak Hebe czy Drogerie Natura.

Wybrane dla Ciebie