Rozwój sieci sklepów abc pod skrzydłami Eurocashu
Sieć sklepów abc włączyła w swoje struktury 3350 sklep. Tym samym już o 100 placówek przekroczono, zakładany ubiegłym roku, plan przyrostu liczby sklepów w sieci.
27.10.2009 11:43
W listopadzie ubiegłego roku przedstawiciele sieci sklepów abc komunikowali publicznie w mediach, iż w 2009 roku sieć abc będzie liczyć około 3250 sklepów. Dzięki wspólnym wysiłkom pracowników działu operacyjnego i marketingu „abc” udało się to osiągnąć już w sierpniu. Sukces ten jest o tyle większy, biorąc pod uwagę niesprzyjające warunki ekonomiczne i wszechobecny kryzys gospodarczy.
- Tak duża liczba placówek i szybka ekspansja naszej sieci potwierdza, iż formuła przyjaznej franczyzy jest bardzo atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że kryzys nie jest nam straszny, a szereg działań promocyjnych, które kierujemy do właścicieli sklepów abc spotyka się z ich zainteresowaniem. Sukcesywnie osiągane wyniki w zakresie ekspansji abc, w roku kiedy sieć sklepów abc obchodzi swoje 10 urodziny jest niewątpliwie wielkim sukcesem nas wszystkich - mówi Łukasz Chady, kierownik marki abc.
Sklepy abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi. Przynależność do abc gwarantuje sklepom szerokie wsparcie marketingowe (foldery, reklama, wizualizacja sklepów, materiały promocyjne) oraz lepsze warunki zakupowe (upusty, dedykowane promocje produktów) w hurtowniach Eurocash.
JS