Trwa ładowanie...
d1c09gn
visa
15-04-2009 12:39

Ruszyła trzymiesięczna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa

Od początku kwietnia do końca czerwca br. potrwa najnowsza kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa. Promocja "Wakacyjne nagrody z kartą Visa" zorganizowana przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi ma na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za mniejsze i większe zakupy kartami Visa.

d1c09gn
d1c09gn

W loterii promocyjnej, która rozpoczęła się 1 kwietnia br. i potrwa do 30 czerwca br., udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestracji można dokonać aż do 12 lipca 2009 r.

_ Zachęcamy do płacenia kartami Visa zamiast gotówką, a następnie rejestrowania każdej transakcji bezgotówkowej – im więcej transakcji zarejestrujemy, tym większe będziemy mieli szanse wygrania jednej z wielu atrakcyjnych nagród _ - powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. Trzy nagrody główne to karty przedpłacone Visa z kwotą 50 tys. zł na każdej z nich. Dodatkowo spośród transakcji zarejestrowanych w kwietniu br. zostanie rozlosowane 100 aparatów Kodak, w maju br. 100 telefonów Samsung a w czerwcu 100 iPodów. Każdego dnia 10 osób, króre jako pierwsze zarejestrują swoje transakcje zostanie nagrodzonych trobami sportowymi Visa.

Rejestracji transakcji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, z pomocą specjalnego "robota" Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339, wysyłając SMS. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, w radio, w prasie ogólnopolskiej (głównie tygodniki i miesięczniki), w punktach sprzedaży i w Internecie. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.

W telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat 2, Polsat Sport, ITV, pakiet stacji At Media, pakiet stacji DAP) emitowany jest 30-sekundowy spot promocyjny. Pierwsze 20 sekund tego spotu to element wizerunkowy z tegorocznej reklamy telewizyjnej "Visa - żyje się lepiej" pokazujący, jak płynnie można dokonywać zakupów kartą Visa dzięki występowi Billa Shannona, niepełnosprawnego performera i artysty tańca ulicznego, wynalazcy techniki tańca z wykorzystaniem ułatwiających aktywność ruchową kul. Ostatnie 10 sekund spotu informuje już bezpośrednio o promocji. Kreacja do promocji powstała lokalnie; agencja Saatchi & Saatchi przygotowała pięć egzekucji kreatywnych. Promocja jest też wspierana przez różne materialy BTL przygotowane przez Visa i banki, takie jak: ulotki, plakaty, ekrany bankomatowe czy wrzutki do wyciągów.

d1c09gn

_ Pozytywne wyniki badania satysfakcji uczestników poprzedniej loterii zachęcają nas do organizowania kolejnych promocji, zarówno dla użytkowników kart, jak i detalistów _ - powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.

Instytut Pentor Research International przeprowadził badanie wśród uczestników ostatniej promocji zakończonej w grudniu ub. roku, którzy dobrze ocenili kampanię. Dwie trzecie (66 proc.) badanych przez instytut Pentor oceniło ją bardzo dobrze lub raczej dobrze, zaś czterech na pięciu ankietowanych (79 proc.) uznało, że nagrody w loterii były atrakcyjne lub bardzo atrakcyjne. 88 proc. badanych uznało, że proces rejestracji był łatwy i intuicyjny.

Niemal jedna trzecia (30 proc.) osób, które wzięły udział w promocji powiedziała w badaniu Pentora, że teraz płaci kartą zdecydowanie częściej lub częściej niż poprzednio. Spośród tych osób 70 proc. deklaruje, że w efekcie akcji promocyjnej płaci częściej kartą Visa za niektóre zakupy, za które wcześniej płaciły gotówką.

d1c09gn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1c09gn