Trwa ładowanie...
d2z43hk
06-09-2014 00:15

"Rzeczpospolita": Polskie firmy w e-zaścianku

Mimo boomu na serwisy społecznościowe tylko co szósta firma w Polsce korzysta z takich sposobów komunikacji, informuje "Rzeczpospolita".

d2z43hk
d2z43hk

Trudno obecnie trafić do sklepu zagranicznej firmy, w którym nie zachęcałaby ona do wejścia na profil na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy Twitter. W przypadku polskich firm postęp kończy się niestety co najwyżej na uruchomieniu strony www. A i ją nie wszystkie mają.

Dane Eurostatu pokazują, że jedynie 66 proc. firm w naszym kraju zdecydowało się na taką inwestycję. To wynik znacznie poniżej europejskiej średniej, wynoszącej 73 proc. A w przypadku mediów społecznościowych jest o wiele gorzej. Korzysta z nich zaledwie 16 proc. polskich przedsiębiorstw. To trzeci od końca wynik w UE. Niżej są tylko Łotwa z wynikiem 13 proc. oraz Czechy (15 proc.).

Tymczasem według badań firmy doradczej Boston Consulting Group skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego może się przełożyć na nawet 10-procentowy wzrost wartości marki.

Więcej: http://www.rp.pl

d2z43hk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z43hk