Sinsay
Sinsay to skierowana do młodych dziewczyn marka odzieżowa, która należy do LPP S.A. Nazywana jest „młodszą siostrą Reserved”.
Historia, założyciele
Młodzieżowa marka Sinsay powstała w 2013 roku – 1 marca otwarto 50 sklepów.
Właściciel
Właścicielem marki Sinsay jest LPP S.A., której akcjonariuszami są Marek Piechocki i Jerzy Lubianiec.
Działalność
Sinsay jest skierowana do młodych dziewcząt. Sieć oferuje kolorowe stylizacje codzienne i imprezowe. Charakterystyczną cechą ubrań tej marki są odważne nadruki na koszulkach.
Sklepy sieci Sinsay są monochromatyczne, utrzymane w czerni i bieli, co kontrastuje z prezentowanymi w nim barwnymi ubraniami.
Ze względu na grupę docelową, czyli nastolatki, komunikacja marketingowa koncentruje się na mediach społecznościowych. W rankingu sieci reklamowej Hash.fm marka Sinsay jest jedną z najpopularniejszych polskich marek na Snapchacie.
Sinsay współpracuje z młodymi influencerkami i modelkami.
Twarzami marki były m.in. Aleksandra Kowalska i Karolina Pisarek. Firma Sinsay jako swoje atuty wskazuje podążanie za trendami, także internetowymi, oraz niskie ceny.
Liczba placówek
Sieć Sinsay ma obecnie w sumie 204 sklepów. Prowadzi także sprzedaż internetową.
Wartość
W drugim kwartale 2017 roku marka Sinsay generowała 149 milionów złotych przychodu. Jest obecnie najprężniej działającą marką spółki LPP S.A.
Komentarze