Trwa ładowanie...
d40wuuf
d40wuuf

Sinsay

Najnowsze informacje
Zdjęcie

Sinsay to skierowana do młodych dziewczyn marka odzieżowa, która należy do LPP S.A. Nazywana jest „młodszą siostrą Reserved”.

Historia, założyciele

Młodzieżowa marka Sinsay powstała w 2013 roku – 1 marca otwarto 50 sklepów.

Właściciel

Właścicielem marki Sinsay jest LPP S.A., której akcjonariuszami są Marek Piechocki i Jerzy Lubianiec.

Działalność

Sinsay jest skierowana do młodych dziewcząt. Sieć oferuje kolorowe stylizacje codzienne i imprezowe. Charakterystyczną cechą ubrań tej marki są odważne nadruki na koszulkach.

Sklepy sieci Sinsay są monochromatyczne, utrzymane w czerni i bieli, co kontrastuje z prezentowanymi w nim barwnymi ubraniami.
Ze względu na grupę docelową, czyli nastolatki, komunikacja marketingowa koncentruje się na mediach społecznościowych. W rankingu sieci reklamowej Hash.fm marka Sinsay jest jedną z najpopularniejszych polskich marek na Snapchacie.

Sinsay współpracuje z młodymi influencerkami i modelkami.

Twarzami marki były m.in. Aleksandra Kowalska i Karolina Pisarek. Firma Sinsay jako swoje atuty wskazuje podążanie za trendami, także internetowymi, oraz niskie ceny.

Liczba placówek

Sieć Sinsay ma obecnie w sumie 204 sklepów. Prowadzi także sprzedaż internetową.

Wartość

W drugim kwartale 2017 roku marka Sinsay generowała 149 milionów złotych przychodu. Jest obecnie najprężniej działającą marką spółki LPP S.A.

d40wuuf
d40wuuf
d40wuuf
d40wuuf