Sinsay pilnie wycofuje produkty. Szybko zwróć je do sklepu

Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej komunikat, w którym informuje o wycofaniu ze sprzedaży kilku artykułów. Część z nich to zabawki dla dzieci. Sieć zaapelowała do klientów, aby pilnie zwrócili wadliwe produkty do sklepów.

Pilny komunikat Sinsay
Pilny komunikat Sinsay
Źródło zdjęć: © East News | Andrzej Zbraniecki

Polska sieć sklepów Sinsay poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży artykułów, które "nie spełniały standardów jakości" firmy. Aktualny komunikat dotyczy ośmiu różnych produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Śmietniki przyszłości na osiedlu w Polsce. Sprawdziliśmy, jak działają

Pilny komunikat dla klientów Sinsay

Ze sprzedaży wycofano zabawki dla dzieci: w kształcie krowy (numer index: 9291P-22X), pluszową gęś (8225P-00X) oraz zabawkowy wózek (7938R-MLC).

Standardów jakości nie spełniły także: świąteczny półmisek w kształcie gwiazdki oraz choinki (699CX-MLC, 697CX-MLC) oraz maseczki w płachcie (arbuzowa - 3648U-33X, mango - 3648U-22X i z opuncją - 3648U-11X).

Osoby posiadające produkty proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu – czytamy w oficjalnym komunikacie Sinsay.
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
  • Wycofane produkty
[1/8] Wycofane produktyŹródło zdjęć: © Sinsay

Jak dokonać zwrotu?

Jeżeli produkt został zakupiony w sklepie stacjonarnym, to Sinsay prosi o zwrócenie go do dowolnego punktu sieci. W przypadku braku dowodu zakupu trzeba będzie wypełnić na miejscu odpowiedni formularz.

Jeśli natomiast zwrot dotyczy towaru kupionego przez internet, to istnieją dwie możliwości – można odnieść go do sklepu albo zalogować się do swojego konta klienta i po wybraniu polecenia "zwrot" lub "reklamacja" postępować zgodnie z otrzymywanymi mailowo instrukcjami.

Oto ulubiony sklep nad Wisłą

Sinsay jest liderem na polskim rynku odzieżowym – tak wynika z badania firmy Kondo&Partners Consulting opublikowanym w lutym 2025 r. 30 proc. Polaków przyznało, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy kupiło produkty marki Sinsay, należącej do polskiego producenta odzieży LPP.

To wynik, który stawia polską markę na czołowej pozycji wśród konkurencji. Na kolejnych miejscach znalazły się jeszcze polska marka 4F z 20 proc. wskazań oraz kolejny sklep LPP czyli Reserved, z 20 proc. Wśród 10 najpopularniejszych marek ostatnie miejsce zajmuje chiński Shein, który w ostatnich 3 miesiącach kupiło 10 proc. badanych

Źródło artykułu:WP Finanse
zakupysinsayostrzeżenie

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)