Trwa ładowanie...

Skandal cukierniczy w Japonii. Nie potrafią ustalić przyczyny

Zamieszanie wokół ciast w Japonii. Ponad 800 świątecznych wypieków trafiło do klientów w "różnym stanie zniszczenia". - Zawiedliśmy oczekiwania wielu klientów. Odpowiedzialność spoczywa na naszej firmie — powiedział dyrektor zarządzający Kazuhisa Yokoyama

Ogromne zamieszanie w Japonii wokół ciast (zdj. ilustracyjne) Ogromne zamieszanie w Japonii wokół ciast (zdj. ilustracyjne) Źródło: Getty Images, fot: Taro Karibe
d3izsgs
d3izsgs

Japoński operator domów towarowych Takashimaya poinformował w środę, że nie jest w stanie ustalić przyczyn, dla których ponad 800 świątecznych ciast, które dostarczyli do drzwi swoich klientów, dotarło w różnym stanie zniszczenia.

"Odpowiedzialność spoczywa na naszej firmie"

Dyrektor zarządzający Kazuhisa Yokoyama, podczas konferencji prasowej w Tokio, wyraził swoje ubolewanie i przeprosił za incydent, który wywołał wiele dyskusji w mediach społecznościowych. "Zawiedliśmy oczekiwania wielu klientów. Odpowiedzialność spoczywa na naszej firmie" - powiedział Yokoyama, podkreślając, że firma jest świadoma swojej odpowiedzialności.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Za rolę w "rodzinka.pl" kupiłem sobie mieszkanie - Tomasz Karolak - Biznes Klasa #10

Takashimaya potwierdziła, że do wtorkowego wieczora 807 z około 2900 truskawkowych ciast, które sprzedawano online, zostało dostarczonych klientom z uszkodzeniami. Ciasta, które były oferowane przez ekskluzywny dom towarowy, zostały wycenione na 5400 jenów (ok. 150 zł).

d3izsgs

Ciasta zostały wyprodukowane i zamrożone przez cukiernię Win's Ark Co. i dostarczone przez Yamato Transport Co. Dochodzenia przeprowadzone przez obie firmy wykazały, że zarządzanie temperaturą produktów było odpowiednie — oświadczył dyrektor Yokoyama.

Takashimaya zdecydowała, że nie będzie dalej badać tej sprawy, powołując się na trudności w całkowitym odtworzeniu sytuacji — dodał.

W przyszłości wzmocnimy relacje z naszymi partnerami biznesowymi, aby ulepszyć system zarządzania i zapobiec ponownemu wystąpieniu takiej sytuacji - powiedział Yokoyama, zobowiązując się do podjęcia działań na rzecz poprawy sytuacji.

"Zdezelowane" ciasta zalały sieć

Wielu klientów udostępniło w mediach społecznościowych zdjęcia swoich ciast, które dotarły do nich całkowicie zapadnięte lub z truskawkami zsuwającymi się z roztopionej bitej śmietany. Zdjęcia te stały się punktem zaczepienia dla dyskusji na temat jakości produktów dostarczanych przez Takashimaya.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3izsgs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3izsgs