Słowackie wafelki Horalky szturmują polski rynek
Słowacy produkują wafelki inaczej niż Polacy, teraz będą reklamować swoje produkty, które do tej pory słabo były widoczne na naszym rynku.
04.09.2009 10:31
Słowacy produkują wafelki inaczej niż Polacy, teraz będą reklamować swoje produkty, które do tej pory słabo były widoczne na naszym rynku.
Z początkiem września rozpoczyna się pierwsza w Polsce kampania reklamowa wafelków Horalky, pierwszych na polskim rynku wafelków oblewanych czekoladą obwodowo. Na zlecenie IDC Polonia dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania jest w zasadzie taka, jak przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek, choć Horalky są u nas sprzedawane od 2007 r. Do tej pory nie były wspierane reklamowo, sprzedawało je niewiele sklepów, bo klienci nic nie wiedzieli o słowackich łakociach.
Działania reklamowe prowadzone są na starannie dobranych nośnikach typu outdoor (billboardy, citylighty, miniboardy) w 140 miastach Polski. Celem kampanii, poza wprowadzeniem na serio Horalków na rynek, jest zbudowanie świadomości marki wśród potencjalnych konsumentów. Działania potrwają do końca września 2009 roku. Kreację przygotowała agencja Opus B.
JS