Trwa ładowanie...
prawo
16-12-2008 12:51

Soplica aktywnie walczy z pijaństwem

Soplica, marka wódki należąca do CEDC, namawia konsumentów, by podpisali petycję skierowaną do Komisji Europejskiej w sprawie montażu alkomatów w samochodach.

Soplica aktywnie walczy z pijaństwemŹródło: Jupiterimages
d3ill6i
d3ill6i

Soplica, marka wódki należąca do CEDC, namawia konsumentów, by podpisali petycję skierowaną do Komisji Europejskiej w sprawie montażu alkomatów w samochodach.

Petycję można składać na stronie www.alkocasco.pl lub w jednym z ośmiu miast w Polsce. Jest to apel do Komisji Europejskiej, by zachęcała producentów do seryjnego wyposażania samochodów w alkomat. Zbiórka podpisów pod petycją została zorganizowana w ramach akcji społecznej AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie, zainicjowanej przez producenta wódki Soplica. Poprzednio w ramach akcji kierowcy otrzymywali bezpłatne alkomaty oraz ulotkę edukacyjną, dotyczącą problemu tzw. nieświadomie pijanych kierowców.

W Polsce odsetek osób, które sądzą, że stężenie alkoholu w organizmie spadło już poniżej progu określonego prawem, jest bardzo wysoki.

Soplica to szósta marka wódki w Polsce pod względem ilości sprzedaży. Od ub. r. jest w tzw. klubie milionerów, wśród wódek, które sprzedają ponad milion skrzynek po 9 litrów alkoholu każda w ciągu roku.

d3ill6i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ill6i