WP

Sprzedaż w małych i średnich w sieciach FMCG spadła o 2,9%

  Warszawa, 12.06.2014 (ISBnews) - Sprzedaż detaliczna w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów)...
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Po sieci krążą informacje jakoby plastikowe butelki, z których codziennie pijemy wodę i inne napoje, mogłyby nam szkodzić. Groźne miałoby być nawet wielokrotne używanie tych samych butelek. To tylko mity, czy może mamy powody do obaw?
Każde opakowanie wyprodukowane z tworzywa sztucznego jest odpowiednio oznaczone. Najczęściej na spodzie butelki, czy pudełka, znajduje się symbol - trójkąt zbudowany z trzech strzałek a w środku cyfra, która informuje o tym, z jakim materiałem mamy do czynienia. W sieci pojawiają się informacje, że część z nich może mieć niekorzystny wpływ na zdrowie człowieka. Czy chociaż część z tych informacji jest prawdziwa?
Po sieci krążą informacje jakoby plastikowe butelki, z których codziennie pijemy wodę i inne napoje, mogłyby nam szkodzić. Groźne miałoby być nawet wielokrotne używanie tych samych butelek. To tylko mity, czy może mamy powody do obaw? Każde opakowanie wyprodukowane z tworzywa sztucznego jest odpowiednio oznaczone. Najczęściej na spodzie butelki, czy pudełka, znajduje się symbol - trójkąt zbudowany z trzech strzałek a w środku cyfra, która informuje o tym, z jakim materiałem mamy do czynienia. W sieci pojawiają się informacje, że część z nich może mieć niekorzystny wpływ na zdrowie człowieka. Czy chociaż część z tych informacji jest prawdziwa? (Fotolia)
WP

Sprzedaż detaliczna w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) spadła o 2,9% r/r w maju, zaś w ujęciu miesięcznym zmniejszyła się o 8,8%, podała Polska Izba Handlu (PIH).

"Sprzedaż miesiąc do miesiąca tak znacznie spadła ze względu na inny układ Świąt Wielkanocnych, natomiast spadek w stosunku do poprzedniego roku, może wynikać z zamknięcia niektórych placówek handlowych należących do Członków PIH" - skomentowała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu, cytowana w komunikacie.

Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20% rynku.

WP
Polub WP Finanse
WP
WP