Trwa ładowanie...
d49w88h

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w czerwcu spadła o 2,26 proc. rdr (opis)

5.8.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2009 roku 379.306 sztuk i było o 2,26 proc. niższe wobec...

d49w88h
d49w88h

5.8.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2009 roku 379.306 sztuk i było o 2,26 proc. niższe wobec czerwca 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w czerwcu 2009 roku było wyższe o 2,39 proc. w stosunku do maja 2009 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło w czerwcu 132.037 egzemplarzy i było wyższe niż rok wcześniej o 1,03 proc. Wobec maja 2009 roku sprzedaż spadła o 6,58 proc.

W czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 457.665 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,28 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,64 proc.

W czerwcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5,87 proc., do 186.520 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 1,60 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w czerwcu wyniosło 142.179 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 13,12 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła natomiast o 2,97 proc. (PAP)

pr/ pam/

d49w88h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d49w88h