Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 11,4 proc. rdr (opis)
05.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2011 roku 296.416 sztuk i było o 11,4 proc. niższe niż rok...
05.12.2011 | aktual.: 05.12.2011 15:38
05.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2011 roku 296.416 sztuk i było o 11,4 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2011 roku było także niższe o 2 proc. w stosunku do września 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 85.365 egzemplarzy, co oznacza spadek o 7,6 proc. rdr oraz o 2 proc. mdm.
W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 366.017 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,9 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 8,5 proc.
W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 11,4 proc., do 171.961 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 127.822 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 9,2 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,7 proc. (PAP)
jow/ ana/