Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 7,7 proc. rdr (opis)
03.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2010 roku 334.516 sztuk i było o 7,7 proc. niższe niż rok...
03.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2010 roku 334.516 sztuk i było o 7,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2010 roku było wyższe o 3,4 proc. w stosunku do września 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 92.474 egzemplarzy, co oznacza spadek o 19,6 proc. r/r oraz wzrost o 1,1 proc. m/m.
W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 410.890 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.
W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 3,0 proc., do 194.152 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,8 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 140.745 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 1,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc. (PAP)
bas/ ana/