Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w sierpniu spadła o 9,8 proc. rdr (opis)

5.10.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2009 roku 356.304 sztuki i było o 9,8 proc. niższe niż rok...

05.10.2009 | aktual.: 05.10.2009 15:15

5.10.Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2009 roku 356.304 sztuki i było o 9,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w sierpniu 2009 roku było wyższe o 2,3 proc. w stosunku do lipca 2009 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło w sierpniu 82.224 egzemplarzy i było niższe niż rok wcześniej o 47,98 proc. Wobec lipca 2009 roku sprzedaż wzrosła o 1,49 proc.

W sierpniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 454.175 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,24 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,51 proc.

W sierpniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 11,6 proc., do 184.336 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 3,4 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w sierpniu wyniosło 136.784 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 9,73 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła natomiast o 1,9 proc. (PAP)

bas/ epo/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediadziennikigiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)