Trwa ładowanie...
kawa

Starbucks wybrał sobie nowy perspektywiczny rynek w Europie

Starbucks Corporation, największa na świecie sieć kawiarni, wybrała sobie nowy rynek w Europie - Włochy. Starbucks wejdzie tu na początku 2017 r. - podaje firma.
Share
Starbucks wybrał sobie nowy perspektywiczny rynek w Europie
Fot: m01229/CC/Flickr
d1uem3r

Z komunikatu Starbucks Corp. wynika, że włoski biznesmen Antonio Percassi w ramach współpracy z tą siecią otworzy w Mediolanie na początku 2017 roku pierwszą kawiarnię Starbucks w tym kraju.

Do grupy Percassi należy we Włoszech sieć sprzedaży kosmetyków Kiko. Współpracuje też ona z amerykańską siecią Victoria's Secret.

Dla Starbucks Włochy to perspektywiczny rynek, bo mieszkańcy tego kraju są w czołówce największych kawoszy w Europie.

Prezes Starbucks Howard Schultz zdecydował o wejściu sieci kawiarni na włoski rynek po tym, jak odbył biznesową podróż do Mediolanu i Werony.

Włochy są 7. największym krajem w Europie pod względem przypadającej na jednego mieszkańca konsumpcji kawy - wynika z danych Europejskiej Federacji Kawy.
Starbucks posiada obecnie ponad 23,3 tys. kawiarni w 67 krajach na świecie.

d1uem3r

Podziel się opinią

Share
d1uem3r
d1uem3r