Trwa ładowanie...

Sto nowych sklepów. Duża sieć odzieżowa stawia na Polskę

C&A, popularna sieć sprzedaży detalicznej, ujawniła plany na najbliższe lata. - Chcemy otworzyć 100 nowych sklepów w Europie w ciągu najbliższych trzech lat - zapowiedział szef sieci w Niemczech, Carsten Horn.

C&A, popularna sieć sprzedaży detalicznej, chcemy otworzyć 100 nowych sklepów w Europie, w tym w PolsceC&A, popularna sieć sprzedaży detalicznej, chcemy otworzyć 100 nowych sklepów w Europie, w tym w PolsceŹródło: Adobe Stock
d6vadzr
d6vadzr

C&A ogłasza plany na dalszy rozwój. Jak poinformował portal retailnet.eu, plany spółki koncentrują się na zwiększeniu sieci sprzedaży i dalszej ekspansję europejską. Spółka stawia na trzy kraje: Rumunię, Węgry i Polskę.

W nadchodzącym roku nowe sklepy mają zostać otwarte także w Niemczech, m.in. w Hamburgu. Carsten Horn, nowy dyrektor sieci w Niemczech, widzi także potencjał w Berlinie i wschodnich Niemczech. Na 2024 rok zapanowano już otwarcie sklepów w Madrycie, Amsterdamie, Paryżu i Mediolanie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"RPP jest w trudnej sytuacji". Ekonomista mówi, co dalej ze stopami procentowymi

Nowy koncept salonów C&A

Swoje nowe sklepy C&A zdecydowało się zlokalizować blisko centrów miast. Jak zapowiada firma, dalsze plany rozwoju mają koncentrować się na nowym koncepcie sklepu.

d6vadzr

- Wzmocniliśmy markę i przyjrzeliśmy się, czego szukają klienci. Nie chcą szperać po sześciu piętrach pełnych tekstyliów. Chcą inspirować się podczas zakupów i odkrywać nowe stylizacje. Mniej ubrań na wieszakach, więcej mody - podkreśla Carsten Horn.

Marka zainwestuje także w nowe logo, które ma zyskać elegancki i nowoczesny wygląd.

Branża odzieżowa u progu rewolucji

Z przeprowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości badania wynika, że w perspektywie najbliższych 3 lat największym problemem branży odzieżowej będzie dostosowanie produkcji do odpowiednich standardów ekologicznych ze względu na wymogi prawne oraz preferencje klientów. Drugie najczęściej wskazywane przez przedsiębiorców wyzwanie to konieczność znalezienia lokalnych dostawców materiałów w celu skrócenia łańcuchów dostaw.

Klienci są coraz bardziej świadomi wpływu swoich wyborów konsumenckich na środowisko. Z tego powodu niektóre marki wykorzystują ekologię w celach wizerunkowych i decydują się na podejmowanie działań pozornie sprzyjających środowisku.

d6vadzr

Równolegle Komisja Europejska pracuje nad zmianami, które do 2030 roku mają zwiększyć trwałość tekstyliów i możliwość ich recyklingu po zużyciu. Opublikowana w marcu strategia UE w kwestii fast fashion dowodzi, że era tego modelu biznesowego dobiega końca.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d6vadzr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6vadzr