Strata netto z dz. kontyn. EMF zwiększyła się r/r do 41,48 mln zł w I poł. 2014
Warszawa, 01.09.2014 (ISBnews) - Empik Media & Fashion (EMF) odnotował 41,48 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2014 r. wobec 10,02 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
01.09.2014 08:23
Strata operacyjna wyniosła 5,37 mln zł wobec 66 tys. zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1269,99 mln zł w I poł. 2014 r. wobec 1330,35 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2014 r. wyniosła 29,31 mln zł wobec 2,17 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa Empik Media & Fashion jest wiodącym wielokanałowym dystrybutorem dóbr konsumenckich. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa.
(ISBnews)