Strategia PKM Duda do 2019 r. zakłada wzrost mocy produkcyjnych i dystrybucji
Warszawa, 24.07.2015 (ISBnews) - Strategia Polskiego Koncernu Mięsnego Duda (PKM Duda) na lata 2015-2019 zakłada kontynuację poprzedniej, tj. m.in. rozwój własnych ferm, zwiększenie uboju we własnych zakładach o 25%, budowę nowych hurtowni lub ich przejęcia oraz wzrost produkcji własnej wędlin, podała spółka.
24.07.2015 | aktual.: 24.07.2015 08:38
"Podstawowe założenia strategii stanowią kontynuację założeń kierunków rozwoju emitenta oraz jego grupy kapitałowej przyjętych w 2010 i są następujące:
- rozwój segmentu surowcowego (fermy własne),
- zwiększenie uboju we własnych zakładach produkcyjnych o 25%,
- rozszerzenie zasięgu działania terytorialnego segmentu dystrybucyjnego poprzez budowę nowych hurtowni lub przejęcia istniejących podmiotów,
- wzrost własnej produkcji wędlin w ramach grupy kapitałowej" - czytamy w komunikacie.
Celem realizacji kierunków strategicznych jest skoncentrowanie działań na umocnieniu grupy kapitałowej na polskim rynku mięsnym poprzez zwiększenie mocy produkcyjnych (ubojowych i przetwórczych, w tym produkcji wędlin) oraz jej możliwości dystrybucyjnych, podano także.
Polski Koncern Mięsny Duda to największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego. Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu Polski, Ukrainy oraz Niemiec.
(ISBnews)