Studenci cenią markę funduszu emerytalnego Commercial Union
Fundusz emerytalny Commercial Union został „studenckim produktem roku 2007” w kategorii „studencka emerytura”. Taki jest wynik siódmej edycji plebiscytu, organizowanego przez wydawcę studenckiego miesięcznika „Dlaczego” i serwisu korba.pl.
19.06.2007 11:04
Fundusz emerytalny Commercial Union został „studenckim produktem roku 2007” w kategorii „studencka emerytura”. Taki jest wynik siódmej edycji plebiscytu, organizowanego przez wydawcę studenckiego miesięcznika „Dlaczego” i serwisu korba.pl.
W dwuetapowym plebiscycie uczestniczyli studenci, którzy oddawali głosy przez internet, wypełniając kupon zamieszczany w miesięczniku „Dlaczego” lub też ankietę rozdawaną na uczelniach. Wybierali ulubione produkty i marki w 22 kategoriach.
_ Studenci są jedną z najbardziej atrakcyjnych grup klientów. Przyzwyczajeni do wykorzystywania internetu, mogą łatwiej porównać oferty funduszy i ich wizerunek. Mają świadomość znaczenia podejmowanych decyzji o wyborze funduszu emerytalnego _ – mówi Piotr Szczepiórkowski, prezes Commercial Union PTE.
Na atrakcyjność oferty CU OFE mają wpływ rozbudowane funkcje internetowe. Klienci mogą przesłać drogą elektroniczną dane niezbędne do zawarcia umowy o przystąpieniu do CU OFE. Następnie, w ramach usługi Konto on-line, mogą śledzić historię i aktualną wartość rachunku. Mogą również korzystać z opcji, dzięki której otrzymują pocztą elektroniczną powiadomienie za każdym razem, gdy na ich rachunek w CU OFE wpłynie kolejna składka.