TelForceOne chce zwiększać przychody ze sprzedaży myPhone o 30-40 proc. rocznie

11.05. Warszawa (PAP) - W ramach strategii na lata 2010-2012 grupa TelForceOne chce w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40 proc....

11.05. Warszawa (PAP) - W ramach strategii na lata 2010-2012 grupa TelForceOne chce w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40 proc. rocznie, a w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek przychody mogą rosnąć 20-30 proc. rocznie - poinformowała spółka w komunikacie.

TelForceOne zgodnie ze strategią 2010-2012 chce utrzymać pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji i zająć jedną z trzech pierwszych pozycji na krajowym rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Spółka podała, że marka myPhone ma utrzymać pozycję lidera aparatów GSM w segmentach dual-sim i telefonów o uproszczonej funkcjonalności.

W segmencie dual-sim, czyli rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM, spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać lub zwiększyć udział szacowany obecnie na 55 proc. rynku open market.

W rynku telefonów o uproszczonej funkcjonalności, dzięki stworzeniu i rozwijaniu segmentu myPhone Simple Life, spółka chce do końca 2012 roku utrzymać udział w tym segmencie szacowany na ponad 60 proc. rynku open market.

W roku 2009 spółka myPhone sprzedała 113 tys. sztuk telefonów i obecnie marka myPhone jest liderem w kategoriach rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM (dual-SIM).

TelForceOne chce też zdobyć jedną z trzech pierwszych pozycji w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Przychody w tym segmencie mogą rosnąć 20-30 proc. rocznie.

"Dynamicznie rosnący rynek alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek pozwala szacować, iż dalszy rozwój tego obszaru i inwestycje związane z podwyższaniem jakości oferowanych produktów przyniosą spółce w najbliższych kwartałach wzrost przychodów w tym segmencie na poziomie 20-30 proc. rocznie i będą rosły szybciej niż rynek" - podała spółka.

Według szacunków spółki, marka TF1 obecnie zajmuje pozycję w pierwszej piątce w segmencie atramentów i w pierwszej siódemce w segmencie tonerów.

"Do końca 2012 roku TelForceOne planuje uplasować się w pierwszej trójce na liście dostawców atramentów oraz w pierwszej czwórce w kategorii tonerów. Szacowana wartość rynku materiałów eksploatacyjnych w 2009 roku wyniosła przeszło 250 mln zł w cenach hurtowych netto" - podano.

TelForceOne liczy również na utrzymanie pozycji w segmencie akcesoriów mobilnych i dalszą ekspansję zagraniczną.

"TelForceOne do końca 2012 roku zamierza utrzymać pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także zbudować pozycję wyjściową do osiągnięcia pozycji znaczącego gracza w krajach Europy Zachodniej. Spółka będzie w dalszym ciągu poszerzać grono kontrahentów, przede wszystkim koncentrując się na ekspansji na rynki unijne" - podała spółka.

TelForceOne produkuje i sprzedaje akcesoria mobilne należące do portfolio własnych marek, takich jak TF1, Foof, Forever, callme i foreverlight.

Sprzedaż następuje poprzez Teletorium, ogólnopolskiego operatora sieci punktów sprzedaży detalicznej, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz przez sieć prawie 3,5 tys. punktów sprzedaży, a akcesoria mobilne TelForceOne są dostępne dla klientów we wszystkich zakątkach Polski, Czech i Słowacji oraz widoczne w większości krajów Europy.

Produkcja pod własnymi markami na Dalekim Wschodzie umożliwia dostarczanie klientom akcesoriów mobilnych w atrakcyjnych cenach.

Spółka podała też w oddzielnym komunikacie, że zarząd zdecydował o przeprowadzeniu oferty akcji serii E w drodze subskrypcji prywatnej skierowanej do nie więcej niż 99 osób lub podmiotów.

Wcześniej spółka informowała, że walne zgromadzenie zdecydowało o emisji do 750 tys. akcji serii E, z której chciałaby pozyskać ok. 4 mln zł.

TelForceOne jest wiodącym dostawcą akcesoriów mobilnych posiadającym ok. 40 proc. udziału w rynku w Polsce i podobną pozycję w Czechach i na Słowacji.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej.(PAP)

bas/ jtt/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy