TelForceOne zwiększył sprzedaż komórek w '10 o 77 proc., rozpoczął sprzedaż do Izraela

11.01. Warszawa (PAP) - TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku. Grupa TelForceOne rozpoczęła w grudniu...

11.01.2011 | aktual.: 11.01.2011 11:08

11.01. Warszawa (PAP) - TelForceOne sprzedał w 2010 roku 200.116 sztuk aparatów GSM marki myPhone, czyli o 76,6 proc. więcej niż w 2009 roku. Grupa TelForceOne rozpoczęła w grudniu sprzedaż pierwszej partii aparatów komórkowych do Izraela - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

TelForceOne podał, że w pierwszym półroczu 2010 roku sprzedaż wyniosła 84.110 sztuk, a w drugim półroczu 2010 roku sprzedaż wyniosła 116.006 sztuk.

"Wyniki sprzedaży spółki myPhone oceniamy jako bardzo satysfakcjonujące. Zarząd TelForceOne dokłada szczególnych starań, aby wspierać kapitałowo rozwój spółki myPhone, gdyż widzimy w niej duży potencjał m.in. z uwagi na wzrastający wciąż popyt na dostarczane przez nią produkty" - powiedział cytowany w komunikacie Wiesław Żywicki, wiceprezes Grupy TelForceOne.

Grupa TelForceOne poprzez spółkę zależną myPhone wprowadziła do sprzedaży aparaty komórkowe własnej marki na przełomie roku 2008 i 2009 roku. W 2009 roku grupa sprzedała 113.290 sztuk aparatów komórkowych.

Grupa TelForceOne rozpoczęła też w grudniu sprzedaż aparatów na swoim pierwszym rynku pozaeuropejskim - w Izraelu.

"Koncentracja na serii Simple Life oraz DualSIM, czyli na segmentach, w których czujemy się najmocniejsi, przynosi zamierzone efekty. Dziś możemy powiedzieć otwarcie, iż doskonale znamy potrzeby naszej grupy docelowej. W grudniu 2010 nastąpiła sprzedaż pierwszej partii terminali GSM myPhone do Izraela. Spółka Myphone dokonała lokalizacji językowej oprogramowania terminala myPhone w języku hebrajskim, dostosowane również zostały klawiatury i układ klawiszy. W roku 2011 spółka przygotowuje dostawy operatorskie na ten rynek" - powiedział Radosław Trzeba, wiceprezes myPhone Sp. z o.o.

Marka myPhone jest liderem w kategorii aparatów z podwójną kartą SIM (DualSIM) oraz w kategorii telefonów o łatwej funkcjonalności i praktycznym wyposażeniu (Simple Life). Spółka myPhone jest specjalistą na rynku Open Market, gdzie po trzech kwartałach roku 2010 miała ok. 6 proc. udziałów w rynku.

W roku 2010 spółka myPhone wprowadziła na rynek 17 nowych modeli, w tym cztery aparaty z serii Simple Life oraz 12 aparatów o funkcjonalności DualSIM.

Aparaty komórkowe myPhone są obecnie dostępne u takich europejskich operatorów jak TELE 2 (w Chorwacji), T-Mobile (w Czechach i na Słowacji), ELISE (w Estonii), Play (w Polsce) i Si Mobil (Vodafone) na Słowenii.

Kluczowymi obszarami działalności Grupy Kapitałowej są akcesoria GSM, telefony własnej marki myPhone i alternatywne materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. TelForceOne działa także w obszarze akcesoriów komputerowych, akcesoriów do sprzętu RTV i elektroniki użytkowej. (PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:PAP
telekomunikacjatelforceone satelforceone
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)