Trwa ładowanie...
d4fr2pp

Tesco sięga po znane nazwiska. Pod koniec roku wyda ich książkę

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler zostali twarzami kampanii „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki”. Każda z gwiazd będzie udzielała porad w innej dziedzinie. Efektem końcowym będzie wspólna książka.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Tesco zdecydowało się zaangażować do akcji „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” osoby znane z telewizji
Tesco zdecydowało się zaangażować do akcji „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” osoby znane z telewizji (Wikimedia Commons CC BY-SA, Fot: Burrows)
d4fr2pp

„Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” to akcja będąca elementem kampanii Pasaże Tesco. Brytyjska sieć zdecydowała się zatrudnić do niej znane telewizyjne osobowości - Małgorzatę Rozenek-Majdan, Paulinę Krupińską oraz Mateusza Gesslera.

Zobacz także: Zakaz handlu w niedzielę. Sklepy chcą zmian w Kodeksie pracy

Na czym będzie polegać ich rola? "Każda z gwiazd przygotowała sąsiedzkie porady, które będą publikowane na naszej stronie" - informują przedstawiciele sieci. Dodają również, że porady będzie można znaleźć także na Instagramie, a finalnie znajdą się one w specjalnej książce wydanej pod koniec tego roku.

Pasaż Tesco

Każdy z ambasadorów będzie odpowiadał za inną dziedzinę. "Paulina Krupińska pełni rolę ekspertki w dziedzinie mody i urody, Małgorzata Rozenek-Majdan podpowiada jak ładnie urządzić dom, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych, podpowie, jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi" - precyzują organizatorzy akcji.

d4fr2pp

W ramach kampanii różne organizacje – m.in. ośrodki zdrowia, szkoły, przedszkola, biblioteki, domy kultury, kluby seniora, kluby sportowe, fundacje, komitety społeczne, izby branżowe, kluby osiedlowe, stowarzyszenia – które przystąpią do programu, będą miały możliwość realizacji swoich projektów wspierających integrację i aktywizację społeczności lokalnych na terenie Pasaży Tesco.

Wkrótce informacje o kampanii mają pojawić się na ulicach miast, autobusach oraz radiu. Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.

d4fr2pp

Podziel się opinią

Share

d4fr2pp

d4fr2pp