TIM rozgląda się za przejęciami; jest wciąż zainteresowany segmentem e‑commerce
17.05. Warszawa (PAP) - TIM rozgląda się za potencjalnymi podmiotami do przejęć, jednak nie chce dokonywać akwizycji w branży - poinformował dziennikarzy Krzysztof Folta, prezes...
17.05.2012 | aktual.: 17.05.2012 13:23
17.05. Warszawa (PAP) - TIM rozgląda się za potencjalnymi podmiotami do przejęć, jednak nie chce dokonywać akwizycji w branży - poinformował dziennikarzy Krzysztof Folta, prezes spółki. Zasugerował, że grupa zainteresowana jest w dalszym ciągu segmentem e-commerce.
Pytany o ewentualne akwizycje, Folta odpowiedział: "pracujemy w temacie przejęć. Mogę jedynie powiedzieć, że na pewno nie będziemy kupować niczego z branży".
Prezes zasugerował, że TIM cały czas jest zainteresowany podmiotami z segmentu e-commerce. Dodał również, że grupa dysponuje wolnymi środkami gotówkowymi na poziomie ok. 41 mln zł.
We wrześniu 2011 r. TIM kupił od Oponeo 2,5 mln akcji spółki Marketeo.com za 7,25 mln zł, a w październiku objął 2,85 mln akcji nowej emisji Marketeo.com po 2,9 zł za sztukę, czyli za ponad 8 mln zł. W efekcie ma 53,5 proc. akcji tej spółki. W grudniu nastąpiło połączenie spółek Marketeo.com i Narzedzia.pl (spółka zależna od Marketeo.com). Podmiot ten działa obecnie pod nazwą Rotopino.pl. (PAP)
jow/ ana/