TP ogranicza odpływ indywidualnych klientów telefonii stacjonarnej
28.01. Warszawa (PAP) - Telekomunikacja Polska ograniczyła o 15 proc. odpływ klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej. Uśredniony współczynnik odpływu abonentów tej usługi...
28.01. Warszawa (PAP) - Telekomunikacja Polska ograniczyła o 15 proc. odpływ klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej. Uśredniony współczynnik odpływu abonentów tej usługi wynosi obecnie 75 tys. miesięcznie, wobec 15-20 tys. nowych przyłączeń - poinformował dziennikarzy Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TP.
"Ostatnio udało nam się ograniczyć o 15 proc. odpływ klientów telefonii stacjonarnej, m.in. dzięki ofertom utrzymaniowym. Uśredniony churn jest w tej chwili na poziomie 75 tys. miesięcznie" - powiedział Papliński.
Dodał, że liczba nowych przyłączeń wynosi 15-20 tys. miesięcznie.
Po trzech kwartałach 2009 roku Telekomunikacja Polska miała 7,255 mln stacjonarnych linii detalicznych. Zdecydowana większość odbiorców tej usługi to klienci indywidualni.
Baza klientów telefonii stacjonarnej TP kurczy się z kwartału na kwartał na rzecz konkurencji, część osób całkowicie rezygnuje z tej usługi. Aby ograniczyć proces odpływu klientów telekom wprowadza programy utrzymaniowe.
Od 1 lutego klienci Telekomunikacji Polskiej, którzy podpiszą umowę na telefon stacjonarny na czas określony, mogą skorzystać z jednej z 4 nowych ofert promocyjnych. Do wyboru mają m.in.: dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony w atrakcyjnych cenach, bony na zakupy i możliwość przyłączenia do sieci za symboliczną złotówkę.(PAP)
epo/ ana/