TP SA podtrzymuje cel osiągnięcia 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 r.
08.06. Warszawa (PAP) - Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w...
08.06. Warszawa (PAP) - Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w wysokości ok. 100 mln zł w ciągu pięciu lat dzięki rozpoczęciu współpracy z TVN.
"Nie zmieniamy tego celu (dot. 1 mln klientów telewizji - PAP) i nie jest to zbyt ambitny cel" - powiedział dziennikarzom prezes Maciej Witucki.
Pytany o kolejne założenie, 100 mln zł korzyści na EBITDA, Witucki odpowiedział: "podtrzymujemy to, o czym mówiliśmy. Założenia biznesowe zostały wtedy (przy podpisywaniu umowy w październiku 2010 r. - PAP) określone, podtrzymujmy to, co deklarowaliśmy".
W połowie października 2010 roku Telekomunikacja Polska i TVN poinformowały o podpisaniu ramowej umowy o współpracy dotyczącej wzajemnego oferowania produktów i usług oraz współtworzenia nowych ofert i usług. Spółki zapowiadały wówczas, że w ciągu pięciu lat pozytywny wpływ na ich EBITDA wyniesie po około 100 mln zł. (PAP)
bas/ morb/ asa/