Trwa ładowanie...
d2rytgs

TVN miał największe cennikowe wpływy z reklam w okresie styczeń- kwiecień 2009

12.5.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-kwiecień 2009 roku
największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych
miał TVN i wyniosły one 828,73 mln zł (dane nie...

d2rytgs
d2rytgs

12.5.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-kwiecień 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 828,73 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 8,8 proc. więcej, niż w takim samym okresie 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na drugie miejsce(z pierwszego) spadła Telewizja Polsat, której wypływy spadły o 18,6 proc. do 665,9 mln zł.

Trzecią pozycję utrzymała TVP 1, której przychody z reklam wzrosły o 25,1 proc. do 546,7 mln zł.

TVP 2 tak jak rok wcześniej była na czwartym miejscu, a jej wpływy z reklam zwiększyły się o 26,3 proc. do 374,9 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

d2rytgs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2rytgs