TVN miał największe cennikowe wpływy z reklam w okresie styczeń- maj 2009

8.6.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-maj 2009 roku największe
cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i
wyniosły one 1,148 mld zł (dane nie uwzględniają...

8.6.Warszawa (PAP) - W okresie styczeń-maj 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,148 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 9 proc. więcej, niż w takim samym okresie 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na drugie miejsce (z pierwszego) spadła Telewizja Polsat, której wypływy zmniejszyły się o 14,9 proc. do 941,3 mln zł.

Na trzeciej pozycji utrzymała się TVP 1, której przychody z reklam wzrosły o 24,6 proc. do 720,7 mln zł.

TVP 2 tak jak rok wcześniej była na czwartym miejscu, a jej wpływy z reklam zwiększyły się o 27,1 proc. do 495,7 mln zł. (PAP)

epo/ pam/

Źródło artykułu:PAP
mediareklamatvn

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)