Trwa ładowanie...
dbqrdjd
05-05-2014 15:24

TVN miał najwyższy udział w oglądalności primetime w kluczowych kategoriach w IV

Warszawa, 05.05.2014 (ISBnews) – Udział TVN w oglądalności w okresie primetime w grupie docelowej widzów w wieku 16-49 wyniósł 16,4% oraz 19,6% w miastach...

dbqrdjd
dbqrdjd

Warszawa, 05.05.2014 (ISBnews) – Udział TVN w oglądalności w okresie primetime w grupie docelowej widzów w wieku 16-49 wyniósł 16,4% oraz 19,6% w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, podała spółka. Udział TVN wśród wszystkich widzów 4+ wyniósł 15,2%.

"TVN uzyskał w kwietniu 2014 r. najlepsze wyniki oglądalności na tle konkurencji i był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce w porze najwyższej oglądalności telewizji (primetime) we wszystkich ważnych grupach docelowych. Wierna widownia i świetnie zrealizowane produkcje zapewniły wielu formatom TVN pozycję liderów w ich pasmach nadawania" - czytamy w komunikacie.

W kwietniu 2014 roku w primetime (godz. 18.00-23.00) stacja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych kategoriach; udział TVN wśród wszystkich widzów 4+ wyniósł 15,2%, a w grupie docelowej widzów w wieku 16-49 wyniósł 16,4% i 19,6% w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, podkreślono również.

Według komunikatu spółki, w poszczególnych grupach docelowych TVN osiągnął w kwietniu 2014 roku następujące udziały:

dbqrdjd

- w grupie ogólnej 4+: 15,2% w primetime i 12,2% w ujęciu całodobowym

- w komercyjnej grupie docelowej (16-49): 16,4% w primetime i 14,0% w ujęciu całodobowym

- w komercyjnej grupie docelowej (16-49) widzów z dużych miast: 19,6% w primetime i 16,3% w ujęciu całodobowym.

"W kwietniu stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych i była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce. Według danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla TVN stacja TVN24 w kwietniu uzyskała średni udział w rynku w grupie ogólnej 4+ na poziomie 2,84%, a udział w grupie komercyjnej 16-49 lat wyniósł 2,21%. TVP Info zanotowała odpowiednio 2,51% i 0,91% udziałów, a Polsat News odpowiednio 1,04% i 0,82%" - czytamy dalej.

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

(ISBnews)

dbqrdjd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbqrdjd