TVN miał w '08 największe cennikowe wpływy z reklam w wysokości 2,81 mld zł

2.1.Warszawa(PAP) - W 2008 roku największe cennikowe wpływy z
reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN z 2,81 mld zł,
drugi był Polsat z wpływami 2,74 mld zł mld zł -...

2.1.Warszawa(PAP) - W 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN z 2,81 mld zł, drugi był Polsat z wpływami 2,74 mld zł mld zł - podał w podsumowaniu 2008 roku AGB Nielsen Media Research.

W 2007 roku pierwsze miejsce zajął Polsat, z wpływami 2,23 mld zł, TVN był drugi z 2,17 mld zł.

Trzecie i czwarte miejsce zajęły w 2008 roku stacje telewizji publicznej: TVP 1 z wpływami 1,48 mld zł, TVP 2 - 0,98 mld zł. W 2007 roku trzecie miejsce zajęła stacja TVP 1 z wpływami 1,55 mld zł, natomiast czwarte TVP 2 - 1,08 mld zł.

Pod względem udziałów widowni w rynku telewizyjnym na pierwszym miejscu znalazła się stacja TVP 1 z wynikiem 22,63 proc., co oznacza spadek o 0,57 pkt proc. w porównaniu do 2007 roku, na drugim miejscu TVP 2 - 16,83 proc. (spadek o 1,16 pkt proc.), na trzecim TVN - 16,73 proc. (wzrost o 0,27 pkt proc.). Czwarte miejsce zajęła stacja Polsat - 15,42 proc. (spadek o 1,34).(PAP)

epo/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediatvngiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)