TVN: Premium TV będzie szybko rosnąć, staje się jednym z filarów biznesu
Warszawa, 27.08.2014 (ISBnews) - Grupa TVN spodziewa się dalszego szybkiego rozwoju brokera reklam telewizyjnych Premium TV, poinformował dyrektor finansowy TVN John Driscoll.
27.08.2014 12:29
"Spodziewamy się kontynuacji istotnego wzrostu w ujęciu r/r i utrzymania zyskowności Premium TV" - powiedział Driscoll podczas konferencji prasowej.
Według zarządu TVN, Premium TV staje się jednym z filarów biznesu grupy. Reprezentowane udziały w oglądalności Premium TV wzrosły w I połowie roku o 6,1 pkt proc. do 14,8%. Wzrost ten wynika głównie z pozyskania nowych kanałów jak Disney, Discovery, Fox, AXN (dodały łącznie 5,8 pkt proc.).
Zarząd grupy TVN podał ponadto, że przychody Premium TV w I połowie roku odnotowały znaczny wzrost przy wysokiej dźwigni operacyjnej osiągniętej dzięki wyższej oglądalności i cenom oraz wyraźnie niższym bezpośrednim kosztom reprezentacji zewnętrznych kanałów.
TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.
(ISBnews)