TVN spodziewa się odbicia na rynku reklamy w 2010 roku

...

03.11.2009 | aktual.: 03.11.2009 13:15

03.11. Warszawa (PAP) - TVN spodziewa się, że odbicie na rynku reklamy nastąpi w 2010 roku - poinformował dziennikarzy Rafał Wyszomierski, członek zarządu TVN.

"Nadzieje związane z odbiciem makroekonomicznym, ze wzrostem PKB, przekładają się na nasze nadzieje odbicia na rynku reklamy w 2010 roku" - powiedział we wtorek Wyszomierski.

TVN podał rano, że na podstawie danych Starlink szacuje, że w trzecim kwartale 2009 roku rynek reklamy telewizyjnej zmniejszył się o 12,6 proc. rok do roku, do 625 mln zł. Spółka wskazuje na pierwsze oznaki poprawy na rynku reklamy w czwartym kwartale. (PAP)

epo/ seb/ pam/

Źródło artykułu:PAP
mediatvn sagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)