TVN spodziewa się poprawy na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu
11.8.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, która od września rusza z nową jesienną ramówką, spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu tego roku - powiedział...
11.8.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, która od września rusza z nową jesienną ramówką, spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu tego roku - powiedział PAP Edward Miszczak, dyrektor ds. programowych i wiceprezes TVN.
"Nie oszczędzamy na jesiennej ramówce. Mamy bardzo dobrą ramówkę, która nie pachnie kryzysem. Ruszamy z nią w pierwszym - drugim tygodniu września" - powiedział Miszczak.
Dodał, że elementem oszczędności grupy było wprowadzenie na początku czerwca, a nie tak jak zwykle pod koniec czerwca, sezonu powtórkowego.
Na pytanie PAP, czy w drugim półroczu 2009 można się spodziewać poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej odpowiedział:
"Jakieś symptomy tego, że może być lepiej są".
Według szacunków domu mediowego Starlink rynek reklamy telewizyjnej spadł w I półroczu tego roku o 13 proc. rdr.
Ewa Pogodzińska (PAP)
epo/ pel/ ana/