Trwa ładowanie...
d19plya

TVN spodziewa się poprawy na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu

11.8.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, która od września rusza z nową jesienną ramówką, spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu tego roku - powiedział...

d19plya
d19plya

11.8.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, która od września rusza z nową jesienną ramówką, spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu tego roku - powiedział PAP Edward Miszczak, dyrektor ds. programowych i wiceprezes TVN.

"Nie oszczędzamy na jesiennej ramówce. Mamy bardzo dobrą ramówkę, która nie pachnie kryzysem. Ruszamy z nią w pierwszym - drugim tygodniu września" - powiedział Miszczak.

Dodał, że elementem oszczędności grupy było wprowadzenie na początku czerwca, a nie tak jak zwykle pod koniec czerwca, sezonu powtórkowego.

Na pytanie PAP, czy w drugim półroczu 2009 można się spodziewać poprawy sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej odpowiedział:

"Jakieś symptomy tego, że może być lepiej są".

Według szacunków domu mediowego Starlink rynek reklamy telewizyjnej spadł w I półroczu tego roku o 13 proc. rdr.

Ewa Pogodzińska (PAP)

epo/ pel/ ana/

d19plya
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19plya