TVN szacuje spadek rynku reklamy w I kw. na 5,3 proc. do 1,56 mld zł

14.5.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, na podstawie danych Starlink,
szacuje, że w I kwartale rynek reklamy zmniejszył się o 5,3 proc.
do 1,56 mld zł - podała spółka w prezentacji dla...

14.5.Warszawa (PAP) - Grupa TVN, na podstawie danych Starlink, szacuje, że w I kwartale rynek reklamy zmniejszył się o 5,3 proc. do 1,56 mld zł - podała spółka w prezentacji dla inwestorów.

Przychody reklamowe w telewizji spadły w pierwszym kwartale 2009 roku o 5,9 proc. do 761 mln zł, reklama prasowa straciła 12 proc. do 308 mln zł, a internet zyskał 7,8 proc. do 94 mln zł.

Przychody z reklamy telewizyjnej grupy TVN spadły w pierwszym kwartale o 5 proc. do 282 mln zł, a przychody z reklamy internetowej wzrosły o 10 proc. do 38 mln zł.

Grupa TVN podała, że do tej pory zaobserwowała wysoki wolumen sprzedaży reklam w drugim kwartale 2009 roku, choć postawa reklamodawców jest wyczekująca.(PAP)

epo/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediareklamatvn

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)