Udział TVN w grupie 16‑49 w 08 spadł do 16,73 proc., ale dało to awans na 3 msc.

5.1.Warszawa(PAP) - Udział TVN pod względem oglądalności w grupie
komercyjnej 16-49 lat spadł w 2008 roku do 16,73 proc. z 16,97
proc. rok wcześniej. Stacja przesunęła się z...

05.01.2009 | aktual.: 05.01.2009 10:39

5.1.Warszawa(PAP) - Udział TVN pod względem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49 lat spadł w 2008 roku do 16,73 proc. z 16,97 proc. rok wcześniej. Stacja przesunęła się z czwartego na trzecie miejsce za TVP1 (19,88 proc.) i Polsatem (18,23 proc.)- wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

TVN w grupie komercyjnej 16-49 lat w miastach wysunął się na pierwszą pozycję z udziałem 18,15 proc. wobec 18,50 proc. rok wcześniej. Drugie miejsce przypadło TVP1 (17,59 proc.), trzecią pozycję utrzymał Polsat (16,56 proc.)

Wirtualnemedia.pl podały też, że według TNS OBOP w ubiegłym roku w całym rynku telewizyjnym pod względem oglądalności ogółem liderem pozostawała TVP1, ale jej udział spadł do 23,33 proc. z 24 proc. w 2007 roku. Druga była TVP2, której udział zmniejszył się do 16,72 proc. z 17,96 proc.

Trzecie miejsce obroniła telewizja Polsat, która zanotowała spadek o 1,05 pkt proc. do 15,60 proc.. Na czwartej pozycji pozostał też TVN z udziałem 14,98 proc., co oznacza spadek o 0,28 pkt proc.(PAP)

epo/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediatvnoglądalność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)