Trwa ładowanie...
d2z43hk

Udział TVN w oglądalności w marcu spadł do 14,66 proc.

3.4.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w
marcu 2009 roku spadł rok do roku do 14,66 proc. z 17,49 proc.
Stacja spadła z drugiej na czwartą pozycję za...

d2z43hk
d2z43hk

3.4.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w marcu 2009 roku spadł rok do roku do 14,66 proc. z 17,49 proc. Stacja spadła z drugiej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w marcu 2009 roku była TVP1, która zanotowała spadek udziału w rynku do 23,25 proc. z 23,68 proc. Druga w rankingu TVP2 miała 15,78 proc. udziału wobec 17,32 proc. rok wcześniej.

Na trzecie miejsce awansowała Telewizja Polsat, która zanotowała wzrost oglądalności do 15,19 proc. z 14,55 proc.

Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (3,73 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (2,69 proc.)

d2z43hk

W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - liderem w marcu 2009 roku była nadal TVP1, której udział spadł do 19,35 proc. z 20,11 proc.

Na drugie miejsce w tej grupie awansował Polsat, którego udział wzrósł do 17,89 proc. z 17,05 proc.

Na trzecie miejsce spadła TVN, której udział spadł do 16,33 proc. z 19,94 proc.

Czwarte miejsce utrzymała TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej spadł rok do roku do 14,66 proc. z 15,61 proc. (PAP)

bas/ ana/

d2z43hk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z43hk