Udział TVN w oglądalności we wrześniu spadł do 14,34 proc.
2.10.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN we wrześniu 2009 roku spadł rok do roku do 14,34 proc. z 15,78 proc. Stacja spadła na czwartą pozycję z trzeciej i...
2.10.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN we wrześniu 2009 roku spadł rok do roku do 14,34 proc. z 15,78 proc. Stacja spadła na czwartą pozycję z trzeciej i była za TVP1, Polsatem i TVP2 - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem we wrześniu 2009 roku była TVP1, która zanotowała jednak spadek udziału w rynku do 19,76 proc. z 21,56 proc. Na drugie miejsce w rankingu awansował Polsat z miejsca czwartego z 15,34 proc. udziału wobec 15,17 proc. rok wcześniej.
Znajdująca się na trzecim miejscu TVP2 zanotowała spadek oglądalności do 14,56 proc. z 16,72 proc.
Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (4,35 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (3,47 proc.)
W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - we wrześniu 2009 roku liderem był Polsat, którego udział wzrósł do 17,84 proc. z 17,37 proc.
Na drugie miejsce w tej grupie spadła TVP1, której udział zmniejszył się do 16,95 proc. z 17,90 proc.
Na trzecią pozycję spadła TVN, a jej udział spadł do 15,42 proc. z 17,50 proc.
Czwarte miejsce utrzymała TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej zmniejszył się rok do roku do 13,51 proc. z 16,04 proc.
Na piątej pozycji utrzymała się TVP Info z udziałem 2,71 proc. wobec 2,58 proc. rok wcześniej, a na szóste miejsce awansowała TV4 z udziałem 2,27 proc. (PAP)
bas/ ana/