UKE prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie Vecton Mobile
Warszawa, 25.02.2016 (ISBnews) - Z związku z informacjami, że usługi sieci Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie, poinformował Urząd.
25.02.2016 | aktual.: 25.02.2016 12:53
"W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile Sp. z o.o. (operatora Vecton Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie" - czytamy w komunikacie.
Abonenci operatora Vecton Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów - według zapewnień spółki - otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe, podał UKE.
Usługu Vecton Mobile zostały uruchomione w 2012 r., ale już jesienią 2015 r. portale telekomunikacyjne informowały o niemożliwości logowania się do tej sieci.
(ISBnews)