UPC Polska miało 1,44 mln klientów z 2,71 mln usług na koniec II kw. 2014 r.
Warszawa, 06.08.2014 (ISBnews) - UPC Polska miało na koniec czerwca br. 1.436.600 klientów (wzrost o 5,6 tys. wobec końca marca), którzy korzystali z 2.706.300 (wzrost o 24,3 tys. wobec końca marca), podał UPC Holding B.V.
06.08.2014 11:59
Na koniec czerwca 2014 r. klienci korzystali z 1.213.200 usług cyfrowej i analogowej TV (spadek o 8,3 tys. wobec końca marca), 958.100 internetu (wzrost o 24,6 tys.) i 535.000 telefonii (wzrost o 8,0 tys.), wynika z komunikatu UPC Holding.
"W drugim kwartale liczba RGU w telewizji cyfrowej wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału o 18.600 do 886.800, liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się o 24.600 do poziomu 958.100, a telefonii - o 8.000 do 535.000. Liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie o 24.300 do 2.706.300, a liczba klientów - do 1.436.600. Odsetek klientów wybierających potrójną usługę wzrósł do ponad 33%" - podało UPC Polska w odrębnym komunikacie.
UPC Polska podkreśla również, że dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w drugim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec II kwartału wyniosła 326.400.
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.
(ISBnews)